Připoj se ke mně na Facebooku!

Like!

sobota 9. července 2016

Ovládána mužem - 24. kapitola

Unknown

„Drazí diváci, tentokrát se vám hlásím z krásné francouzské riviéry! Určitě se ptáte, co mě sem přivádí, když má talk show se natáčí v New Yorku, ale já jsem si udělala menší výlet, abych mohla zastihnout Lauren Hundsberger na její cestě po Evropě!" uvedla pořad Giselle Chambion, překrásná blondýnka, bývalá Miss USA, která díky svému francouzskému manželovi mohla mít svůj pořad, který byl vysílán nejen v její rodné zemi, ale i v Anglii a ve Francii.
Natáčení mělo původně probíhat v interiéru, ale Sandra, alias Lauren, rozhodla za všechny, že chce, aby vše probíhalo venku. Štáb samozřejmě překvapil rozmar doposud skromné a tiché manželky Andrewa Hundsbergera, ale zřejmě se cosi změnilo.
Když se dostavila zmíněná paní Hundsbergerová, nepoznali ji. Malá šedá myška, která se oblékala jen do pastelových barev, nyní přikráčela celá v černé a sexappeal z ní přímo čišel.
„Bože, to je fakt ona?" sykla Giselle směrem ke kameramanovi a nemohla se ubránit pichlavému pocitu žárlivosti. Byla prosté úchvatná, zvláštně charismatická, jakoby to nebyla ani ona... Ale vypadala přesně jako ona, ale vše kolem ní bylo jiné.
„Madam Lauren!" oslovila ji lehce zaražená Giselle a rychle se pokoušela upravit si vlasy. Najednou si přišla neskutečně nicotná. Bude muset zjistit jméno jejího stylisty, protože takovou proměnu nemohla provést bez pomoci odborníka.
„Giselle! Děkuji za pozvání do této show! Pojďme, sedneme si támhle na terasu, je tam krásný výhled a ten vzduch!" rozplývala se Sandra a vedla Giselle na místo, kde se začalo natáčet.
Giselle započala rozhovor první otázkou ze seznamu, kterou jí zaslala asistentka Andrewa Hundsbergera.
„Lauren, jak se máte?" usmála se na ni a byla skutečně překvapená, když si Lauren zkopnula lodičky a pohodlně se usadila na pohovce. Prohrábla si své lehce vlnité havraní vlasy a usmála se na ni.
„Já se mám skvěle, co vy?" odvětila mile, ale když viděla, že Giselle jde slepě po napsaných otázkách, zastavila ji – v přímém přenosu.
„Víte co, Giselle, vykašleme se na ty otázky, co vám poslal můj muž. Já jsem neměla čas se naučit ty hloupé odpovědi a přeci jen diváci nejsou zvědavi na nějaké nic neříkající otázky. Tak se mě prostě ptejte na to, co vás zajímá," řekla otevřeně Lauren a vzala ji z rukou papíry s otázkami a prostě je hodila někam za sebe.
Giselle zůstala oněměně sedět a nevěděla, co teď dělat, ale vzala rozum do hrsti a zeptala se na první otázku, která ji vždy zajímala.
„Dobře, jak myslíte... Jak jste se vůbec poznali?"
Sandra se musela zasmát, protože tohle slyšela od Lauren snad tisíckrát. „Já, hloupá husa, jsem na něj naběhla někde na ulici a myslela jsem si, že když se na mě jednou usmál a pozval mě na večeři, že to bude láska jako trám, ale to vůbec ne." Sandra doufala, že ji Lauren za tohle nezabila, ale dělá to pro její dobro.
„Takže to není láskyplné manželství? Proč jste se tedy brali?" Giselle začínal tento rozhovor čím dál více bavit. Určitě se ohromně zvedne sledovanost po tomto rozhovoru.
„Já ho milovala, ale on mě ne. On si mě vesměs vyhlédl dopředu jako dobrou a reprezentativní ženu. Nezapomněl přitom hned na začátku zničit mého bratra." Sandra si nebrala servítky.
„Vašeho bratra?"
„Michael Gleenworth, ten rádoby vrah, byl mým bratrem."
„Byl?" podivila se Giselle.
„Zemřel ve vězení před pár týdny," řekla tichým hlasem Sandra, i když věděla, že Michael je naživu, ale prostě tohle všechno musí klapnout.
„Panebože, to mi je tolik líto," zajíkla se teatrálně Giselle a položila si ruku na hruď.
„A abych zodpověděla i vaši druhou otázku – on mi jen oznámil, že si mě vezme a pár dní na to mě dotáhl ke starostovi New Yorku a ten nás oddal. Tomu se říká romantika, že?" prohlásila Lauren a teatrálně gestikulovala.
„Netuším, co na to mám říct," řekla Giselle, ale i tak se k ní naklonila blíže. „Nyní vám položím poněkud pikantní otázku... Jak do vašeho manželského vztahu zapadá žena jménem Patrice?"
„Ach, Patrice... My vlastně žijeme v takovém trojúhelníku, tedy vlastně ne! Náš vztah je jako tříkolka, oni to spolu táhnou a já jsem se jen nechala vést směrem, který mi udávali."
„Udávali? Minulý čas?" podivila se Giselle.
„Hodně se toho změnilo," prohlásila tajuplně.
„Takže to, že jste odjela do Evropy, je něco jako útěk?" vyzvídala dál.
„Ano i ne. Přijela jsem si sem vyčistit hlavu, ale víte co... Mám už toho dost. Představte si, že mi diktoval, co si mám oblékat, kupoval mi ty hloupé dětinské šatičky a nutil mě vypadat nevinně a submisivně, ale to já prostě nejsem."
Lauren si poposedla a více se natáhla na pohovce. Hlavu si podložila dlaní a zaujala skutečně sexy polohu, absolutně nepřístupnou pro takovýto pořad, ale vyrazila tím nejen Giselle a štábu dech, ale hlavně divákům.
„Jaký vůbec máte názor na kandidaturu vašeho muže?" ptala se dále Giselle a napila se vody.
„Ať si dělá co chce," prohlásila nonšalantně Lauren a začala si hrát s pramínkem svých vlasů.
„Ale vždyť vy jste vystupovala jako ta, co ho podporuje," dovolila si poznamenat Giselle.
„Další šaráda," mrkla na ni Lauren.
„Dobře," odmlčela se na chvíli, ale pak se odhodlala k nejriskantnější otázce.
„Lauren, říká se, že jste se velmi sblížila s Noahem Smithem, tím známým hercem – co je na tom pravdy?"
Lauren se široce usmála a prohlásila: „S Noahem mám krásný milenecký vztah. Nestydíme se za to, že jsme se sblížili, prostě se takto stalo."
Tím vyrazila všem dech, vlastně se veřejně přiznala k nevěře.
„Víte, já bych to nikdy nenazývala nevěrou, protože já si ani nepřijdu vdaná. Noah je úžasný člověk, velmi štědrý a dobrosrdečný," dodala rychle Lauren.
„Takže uvažujete o rozvodu?" vyzvídala Giselle. Kdyby toto potvrdila, Giselle by měla zaručené místo na titulních stranách tisku a to by znamenalo i popularitu této show.
„To se uvidí časem. Andrew žije už od začátku našeho vztahu s Patrice, já jsem našla spřízněnou duši v Noahovi."
Na Giselle v tom okamžiku zamával kameraman, že už je čas se rozloučit. Odkašlala si a narovnala se.
„Mnohokrát vám děkuji, Lauren, za tento upřímný rozhovor, přeji vám mnoho štěstí do budoucna," rozloučila se jednoduše Giselle.
„I já vám děkuji za pozvání, Giselle, a měla bych jen menší radu pro vás – nebuďte tak kyselá, závist vám prohlubuje vrásky!" usmála se na ni a aniž by čekala na ukončení natáčení, postavila se a sebevědomě odkráčela.
***
„Sandro, cos to proboha udělala!? Až se to dozví, přiletí sem, bude zle!" vykřikla Lauren a běžela naproti ní. Sandra se zrovna vrátila z natáčení a jednoduše řečeno se vykašlala na předem stanovený scénář. Všechno hodila za hlavu.
„Ty už musíš proboha vylézt z té své ulity! Musíš se mu vzepřít! A já ti s tím pomohu. Nebudeš už jeho loutkou!" rozohnila se také Sandra a sedla si na křeslo, aby si mohla sundat lodičky.
Lauren k ní přišla se slzami v očích.
„Ty ho neznáš, ty si nedovedeš představit, co dokáže udělat... Co teď může udělat Noahovi!" plakala Lauren. Těhotenství ji moc v tuto chvíli moc nepomáhalo.
„Sám ho k tobě poslal, ne?!" ohradila se Sandra, ale když viděla její slzy, okamžitě ji objala a utišovala.
„Neměla by ses vůbec rozčilovat, neboj, všechno zvládneme. Pojď, teď si půjdeš lehnout, navečer si půjdeme zaplavat, co ty na to?" chlácholila ji.
„Já se ho tolik bojím," zajíkla se Lauren a několikrát zavzlykala.
„Kdy tě proboha ovládl tento strach? Kašli na něj! Vždyť jsi jím doslova ovládána!" rozčílila se Sandra, ale okamžitě ztišila hlas. „Neboj se, pojď."
Vedla ji do jejího pokoje a uložila ji. Potřebovala nyní hodně odpočívat, rostl v ní nový život, což pro Sandru bylo něco posvátného. Zvlášť poté, co ona své dítě ztratila, ale k této bolestné epizodě svého života se již nechtěla vracet.
Když se šla převléci do svého pokoje, kdosi ji objal zezadu, ale nelekla se, protože tyto dotyky už moc dobře znala.
„Tak ty ses veřejně doznala z poměru se mnou!" ozval se veselý hlas a když ji otočil, dívala se do té nejkrásnější tváře na světě.
„To já ne, to Lauren!" zasmála se, ale okamžitě zvážněla, když jí pohladil po tváři.
„Musíš si dávat pozor, rozehráváš nebezpečnou hru s člověkem, který je schopen všeho," varoval ji Noah, ale než stačila jakkoliv odvětit, jemně ji políbil.
Nebyl to ten vášnivý polibek, který tolik znala. Tolik připomínal dotyk motýlích křídel, jen takové jemné dotknutí, které ale znamenalo více než tisíc slov.
„Noahu," zašeptala tiše, ale místo toho, aby ji políbil znovu, přerušil polibek a podíval se na ní s vážností v očích.
„Miluji tě. Myslím to vážně, ještě jsem to nikomu neřekl, ale miluji tě."
Sandra od něj v ten moment ustoupila. Tyto slova ještě v životě neslyšela, ale v její hlavě se ozval hlásek rozumu.
„Noahu, neblázni, tvrdíš mi, že mě miluješ, ale přitom to říkáš Lauren," řekla jen a vykroutila se z jeho sevření a skoro utíkala do svého pokoje, ale on ji okamžitě chytil a do toho pokoje ji sám donesl.
Když ji položil na postel, postavil se nad ní a vážně promluvil.
„Sandro, já miluji tebe, tu striptérku, co jsem objevil v londýnském baru, tu odvážnou ženskou, co se s cizím chlapem vydala do USA a zapojila se do tohodle šíleného plánu. Miluju tě, miluju tě šíleně moc a až tohle celé šílenství skončí, vezmu si tě."
„Co?" vyhrkla Sandra. „To je teda romantika... Vezmu si tě... A co když si tě nechci vzít?" hrála si s ním, ale když z ničeho nic sáhla pod ni a jedním rychlým škubnutím jí roztrhl šaty, zmlkla.
„Tys nikdy nebyla na romantiku," prohlásil sebevědomě a nepřerušil vzájemný oční kontakt, i když si sundával košili.
„Mmm," zamručela Sandra a sáhla mu po poklopci.
„Nebuď hrr, dneska si tě vychutnám! Donutím tě říct ty slova," odstrčil ji Noah, ale nenechal ji dlouho čekat. A ona nenechala dlouho čekat jeho na ty dvě slova.
Zapomněli na celý svět, zapomněli na všechny problémy, zapomněli na vše.

Unknown / Author & Psycholog

Žena, pocházející z Prahy, nyní žijící někde mezi Novým Zélandem a Japonskem, která miluje cestování, svoji práci a psaní. / A woman, originally from Prague, the Czech republic, currently living somewhere between New Zealand and Japan, who loves travelling, her job and writing.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji vám za vyjádření názoru! Je pro mě velmi cenný, Viktoria

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Ivy | Supported By Gooyaabi Templates