Připoj se ke mně na Facebooku!

Like!

středa 1. dubna 2015

Slovo na úvod

Ivana Novotná
We♥It
Nikdy jsem blog, ani žádnou jinou internetovou prezentaci, nevedla, tudíž bych vás ráda poprosila o strpení a trpělivost. V oblasti blogů se již nějaký čas pohybuji, aktivně čtu desítky blogů, ale díky CzechIvy jsem se odhodlala začít postupně zveřejňovat svoji tvorbu.



Na tomto blogu hodlám publikovat svoji tvorbu, kterou si již delší čas schovávám v "šuplíku". Ale nejen na tvorbu přijde řada, přečetla jsem spoustu historických i erotických románů, na které zde budu zveřejňovat recenze.

Menší upozornění pro všechny čtenáře mladší 18-ti let - mnoho textu na tomto blogu bude označené za 18+ hlavně kvůli sexuáně naladěnému obsahu - vy víte, co to znamená.

Nebudu se tu dlouho rozepisovat, domnívám se, že nejlepší názor si na moji tvorbu/tento blog uděláte až po čase. Jen bych vás chtěla poprosit o naprostou upřímnost ve vyjadřování názorů na moji tvorbu. Pokud i vy píšete povídky nebo recenze na knihy, budu nadšená, když mi zanecháte komentář pod tímto článkem nebo mi odkaz pošlete na mail, mileráda se podívám.

Victoria

Ivana Novotná / Author & Psycholog

Žena, pocházející z Prahy, nyní žijící někde mezi Novým Zélandem a Japonskem, která miluje cestování, svoji práci a psaní. / A woman, originally from Prague, the Czech republic, currently living somewhere between New Zealand and Japan, who loves travelling, her job and writing.

4 komentářů:

  1. Držím palce v blogovaní a teším sa na tvoje príbehy :) Vidím, že už dva máš hore takže program na večer už mám prichystaný :)
    https://thebrunettesaladsblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lindo, moc ti děkuji za komentář! A i za "follow", ráda bych ti ho oplatila, ale netuším, jak to na wordpressu funguje :/
      Doufám, že se ti "Ovládán ženou" bude líbit :) možná večer přibyde další kapitola.

      Vymazat
  2. Držím palce ať se ti s blogem daří :-)
    Rozhodně se těším na recenze, jelikož se poslední dobou ze mě stal přímo "čtecí maniak" :D Ale je zajímavé, jak čtu všechno okolo, jen ne povinnou maturitní četbu.. jsem ostuda :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji a s tou četbou si nic nedělej, když jsem kdysi dávno maturovala, tak jsem se k ničemu nemohla dokopat ;) to přijde, uvidíš sama. A taky odmaturuješ ;)

      Vymazat

Děkuji vám za vyjádření názoru! Je pro mě velmi cenný, Viktoria

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Ivy | Supported By Gooyaabi Templates