Připoj se ke mně na Facebooku!

Like!

čtvrtek 25. srpna 2016

Ovládáni osudem - prolog

Unknown

„Chris, já tě hrozně moc miluju a na tom nic nezmění ani tvoje nebo moje rodina," vyznal se ji Cedrick a pevně ji sevřel ve svém objetí. Své dlaně zabořil do jejích jemných vlasů a posázel ji tváře polibky pokoušejíc se smýt všechny stopy po jejích slzách.
Christine se začala pomalu uklidňovat a unaveně se o něj opřela. „Bože, bylo to tak hrozné...," povzdechla si a tváři zabořila do jeho košile a pohrávala si s jedním z knoflíků. Podívala se do jeho nádherné mužné tváře a cítila se jako v nebi, když ji začal hladit po tváři.
„Věděl jsem, že tvoje rodina nebude zrovna nadšená z toho, že si chceš vzít někoho jako jsem já," zarazil se, když mu Chris položila prst na rty, po kterých pak něžně přejela. Právě tyto rty ji doprovázely v jejich snech a jeho doteky a objetí byly jako přístav klidu a naděje.
„To nemá nic společného s penězi ani tvým postavením. Naši nikdy nebyli proti lidem z chudších poměrů a nemá to ani nic společného s tím, že jsi Skot..." Cedrick se začal nadechovat, ale ona pokračovala.
„Moje maminka stála na naší straně, hrozně ses jí líbil a i táta by se dal přesvědčit... Časem, ale určitě. Něco se muselo stát, něco, co je tak ovlivnilo. Moje vlastní mamka mě zamknula v mém pokoji a nechtěla mě za tebou pustit," vyhrkla a pevně jej objala.
„Ale jak je vidět, tak ses nedala," usmál se na ni vroucně a podíval se na tašky, které ležely u dveří.
„Nemám kam jít," povzdechla si a podívala se na jeho košili. On ji ale zvedl bradu, aby se mu podívala do očí a položil si její dlaň na hruď, přesně tam, kde tlouklo jeho srdce.
„Slyšíš? Tam je tvůj domov, v mém srdci. Dokud bije, a vlastně i pak, bude jen a jen tvé," zašeptal a než stačila opět uronit slzy, políbil ji.
Christine se nikdy necítila tolik milována. Její rodiče ji milovali, její sourozenci ji milovali, ale nikdy necítila takovou lásku, kterou sdílela s Cedrickem. Od prvního dne věděla, že musí být jen a jen spolu.
Dlouho stáli v půlce jeho skromného bytu a jen se objímali. Christine v tom okamžiku uvěřila, že je nikdy nic nerozdělí. Nedovolí to.
Cedrick se znenadání od ní odtáhl a klekl si před ní.
„Co to proboha děláš?!" vykřikla a zakryla si ústa dlaněmi.
Cedrick vytáhl menší saténovou krabičku a podíval se jí do očí.
„Tuto krabičku s sebou nosím už spoustu dní a nemohl jsem najít ten správný okamžik, abych se tě na to zeptal," řekl tiše, zhluboka se nadechl a otevřel krabičku, ve které se skrýval velmi jednoduchý zlatý prstýnek.
„Vím, že to není kdovíjak nádherný prsten, Chris, ale slibuji ti, že pokud řekneš ano, snesu tobě i našim dětem bohatství světa. Dnes ti nemohu nabídnout ani luxusní domy, ani drahá auta, ani nejzářivější šperky, ale mohu ti nabídnout své srdce. Tak tu klečím, Christine Hundsberger, se srdcem na dlani a táži se tě, jestli budeš natolik odvážná, abys svůj život svázala s tím mým... Chris, má drahá, staneš se mou ženou?" otázal se jí a nervózně čekal na její odpověď.

Unknown / Author & Psycholog

Žena, pocházející z Prahy, nyní žijící někde mezi Novým Zélandem a Japonskem, která miluje cestování, svoji práci a psaní. / A woman, originally from Prague, the Czech republic, currently living somewhere between New Zealand and Japan, who loves travelling, her job and writing.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji vám za vyjádření názoru! Je pro mě velmi cenný, Viktoria

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Ivy | Supported By Gooyaabi Templates